زمان جاری : چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 - 5:02 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم






ارسال پاسخ
تعداد بازدید 14
نویسنده پیام
harry-p0tter آفلاین


ارسال‌ها : 13
عضویت: 3 /9 /1392
محل زندگی: تهران
شناسه یاهو: pouriakashi@yahoo.com

تشکر شده : 11
Bonnie Wright - بانی رایت
در این انجمن هر اطلاعات و عکسی که از این بازیگر دارین بزارین



چهارشنبه 06 آذر 1392 - 17:02
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 1 کاربر از harry-p0tter به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: dumbledor &
harry-p0tter آفلاین



ارسال‌ها : 13
عضویت: 3 /9 /1392
محل زندگی: تهران
شناسه یاهو: pouriakashi@yahoo.com

تشکر شده : 11
پاسخ : 2 RE Bonnie Wright - بانی رایت
انی فرانسسکا رایت (به انگلیسی: Bonnie Francesca Wright)‏ (زاده ۱۷ فوریه ۱۹۹۱) بازیگر انگلیسی است. وی با بازی در سری فیلم‌های هری پاتر به شهرت رسید. او در حالی این نقش را بازی کرد که تنها ۹ سال داشت.

زندگی شخصی
او فرزند گری رایت و شیلا تیگ، جواهرسازان بزرگ لندن است؛ شرکت آن‌ها رایت و تیگ نام دارد. او یک برادر بزرگتر به نام "لِویس" داردکه اصلی ترین مشوق بانی برای شرکت در مصاحبه برای پذیرفتن نقش جینی ویزلی نیز بوده است.او هم اکنون ( از آوریل۲۰۱۱) با جیمی کمپل باور (بازیگر نقش گریندلوالد جوان) نامزد است.

او از پیانو زدن، اسکیت، نقاشی و آهنگ خواندن لذت می‌برد.در زمان گذراندن دوران تحصیلات دبیرستان خود، او در کلاس های رقص باله هم شرکت کرد همچنین او خواننده و نوازنده پیانو هم هست و کلاً در شخصیت او علاقه شدیدی به هنر مشاهده می شود. او همچنین از آمریکا،استرالیا،هند،اسپانیا،فرانسه،ایتالیا و فنلاند نیز دیدن کرده است.

زندگی بازیگری
اولین تجربهٔ بازیگریش در فیلم هری پاتر و سنگ جادوگر است.نقش او تبدیل به یک نقش بزرگتر در فیلم دوم هری پاتر و تالار اسرار بود در حالی که در هری پاتر و زندانی آزکابان تنها یک خط دیالوگ داشت.به هر حال نقش او در فیلمهای بعدی هری پاتر و جام آتش و هری پاتر و محفل ققنوس تبدیل به نقش دوم شد و در هری پاتر و شاهزادهٔ دورگه تبدیل به عشق اصلی هری پاتر شد.در سال ۲۰۰۸ وی در مجله Portrait Magazine نفر ۵ در لیست مورد علاقه‌ترین بازیگر سال شد.وی همچنین برای مووسسهٔ خیریه‌ای نقاشی زیبایی کشید و همچنین شعری سرود.در سال ۲۰۰۹ او به دانشگاه هنر لندن وارد شد و مشغول تحصیل رشته فیلم و تلویزیون در مقطع عالیه شد.او بعد از ایفای نقش در فیلم آخر هری پاتر (یادگاران مرگ ۲) در حال کارگردانی فیلمی کوتاه با همکاری دیوید تیولیس بازیگر نقش ریموس لوپین در سری فیلم های هری پاتر است ، عنوان این فیلم Separate We Come, Separate We Go می باشد.
او در سال ۲۰۱۱ برنده جایزه Most Edgy Look Award در Rodial Beautiful Awards شد. همچنین او اکنون نامزد بهترین بازیگر نوظهور زن در جوایر امپایر می باشد.

چهارشنبه 06 آذر 1392 - 21:13
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | Bonnie Wright - بانی رایت | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS