زمان جاری : چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 - 2:35 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم






ارسال پاسخ
تعداد بازدید 14
نویسنده پیام
harry-p0tter آفلاین


ارسال‌ها : 13
عضویت: 3 /9 /1392
محل زندگی: تهران
شناسه یاهو: pouriakashi@yahoo.com

تشکر شده : 11
Emma Watson - اما واتسون
در این انجمن هر اطلاعات و عکسی از اما واتسون دارین قرار بدین

چهارشنبه 06 آذر 1392 - 16:54
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 1 کاربر از harry-p0tter به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: dumbledor &
harry-p0tter آفلاین



ارسال‌ها : 13
عضویت: 3 /9 /1392
محل زندگی: تهران
شناسه یاهو: pouriakashi@yahoo.com

تشکر شده : 11
پاسخ : 2 RE Emma Watson - اما واتسون
اِما شارلوت دوئر واتسون (به انگلیسی: Emma Charlotte Duerre Watson)‏ (متولد ۱۵ آوریل ۱۹۹۰بازیگر و مانکن انگلیسی متولد فرانسهاست. او با بازی در نقش هرمیون گرنجر در مجموعه فیلم‌های هری پاتر به شهرت رسید. او در حالی این نقش را بازی کرد که تنها ۹ سال داشت و قبل از آن فقط در نمایشنامه‌های مدرسه‌اش به اجرا پرداخته بود. او از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۱ در تمام فیلم‌های هری پاتر در کنار دنیل ردکلیف وروپرت گرینت نقش آفرینی کرد. او با بازی در فیلم‌های هری پاتر موفق به دریافت جایزه‌های بسیار شد و حدود ۱۰ میلیون پوند نیز ثروت کسب کرد. او در سال ۲۰۰۹ برای اولین‌بار به حرفهٔ مانکن‌ها وارد شد.

اِما شارلوت دوئر واتسون در تاریخ ۱۵ آوریل ۱۹۹۰ (‎۲۶ فروردین ۱۳۶۹) در پاریس، فرانسه بدنیا آمد. مادر او جاکولین لوسبی و پدرش کریس واتسون بودند که هر دو آن‌ها شغل وکالت داشتند و اهل کشور انگلستان بودند. یکی از مادربزرگان اما اهل فرانسه بود. اما تا ۵ سالگی در فرانسه بزرگ شد و قبل از آن که به همراه مادر و برادر کوچکترش، الکس به آکسفوردشایر، انگلستان (به انگلیسی: Oxfordshire)‏ نقل مکان کند، پدر و مادرش از هم جدا شده بودند.واتسون از ۶ سالگی به بازیگری علاقه پیدا کرد و برای چند سال در شعبه تئاتر هنر استیج‌کوچ شهر آکسفورد آموزش دید و به صورت پاره وقت در تئاتر مدرسه‌ای که در آن درس می‌خواند به بازیگری، رقص و خوانندگی پرداخت.واتسون تا سن ۱۰ سالگی تنها در نقش اول نمایش‌های مدرسه‌اش همانند آرتور: سال‌های جوانی و شاهزادهٔ خوشحال بازی کرده بود اما هیچگاه به صورت حرفه‌ای بازی‌ای انجام نداده بود.
فعالیت‌های دیگر او در مدرسه مسابقه دیسی پرت پوئتری کمپتیشن بود که در سن ۷ سالگی توانست نفر اول در سن خودش بشود.


حرفه
در سال ۲۰۰۷، واتسون در دو کار غیر هری پاتری ایفای نقش نمود یکی از آنها سریال کفشهای باله که اقتباس تلویزیونی از یک رمان و دیگری فیلمی پویانمایی با نام داستان دسپرو می‌باشد. کفشهای باله در تاریخ ۲۶ دسامبر ۲۰۰۷ با ۵.۲ میلیون مخاطب پخش شد، و داستان دسپرو بر اساس رمانی با همین نام به قلم کیت دیکامیلو در تاریخ ۲۰۰۸ با فروش جهانی ۷۰ میلیونی خود روبرو شد.
واتسون در ۹ سالگی برای بازی در نقش
هرماینی گرنجر انتخاب شد او پیش از این سابقه نمایش‌های مدرسه‌ای را اجرا می‌کرد. از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۱ او در کنار دنیل ردکلیف و روپرت گرینت در ۸ فیلم هری پاتر بازی کرده‌است.واتسون با بازی در مجموعه هری پاتر توانسته‌است چندین جایزه و و بیش از ۱۰ میلیون پوند درآمد داشته باشد.او اولین مدلینگ خود را با کمپین پاییزی/زمستانی بربری در سال ۲۰۰۹ آغاز کرد.حضور در هری پاتردر سال ۱۹۹۹ واتسون نقش هرمیون گرنجر در فیلم هری پاتر و سنگ جادو(Harry Potter and the Philosopher's Stone) را بازی کرد و پس از این، در فیلمهای هری پاتر و تالار اسرار(Harry Potter and the Chamber of Secrets)، هری پاتر و زندانی آزکابان(Harry Potter and the Prisoner of Azkaban)، هری پاتر و جام آتش(Harry Potter and the Goblet of Fire)،هری پاتر و محفل ققنوس(Harry Potter and the Order of the Phoenixهری پاتر و شاهزاده دورگه (Harry Potter and the Half-Blood Prince) و دو قسمت فیلم یادگاران مرگ نیز شرکت داشت.
طرفداران هری پاتر نظرات متفاوتی درباره بازی واتسون به عنوان
هرمیون گرنجر دارند. عده‌ای اعتقاد دارند که او برای این نقش بسیار مناسب است و عده‌ای دیگر معتقدند که واتسون توانایی نمایش سستی‌ها و عیب‌های گرنجر را ندارد. شکایت عده دیگر از زیبایی او است. شخصیت گرنجر به توجه به نوشته‌های جی کی رولینگ کاملاً ساده‌است (نه زشت و نه زیبا)

بازی در فیلم‌های دیگر

در سال ۲۰۰۷ اما برای اولین بار بازی در فیلمی غیر از هری پاتر را تجربه کرد و در فیلم تلویزیونی کفشهای باله نقش پائولین فوسیل را بازی کرد. و در یک سال بعد در انیمیشن افسانه دسپریا حضور یافت و نقش شاهزاده پی را دوبله کرد.همچنین پس از آن در فیلم هفته من با مرلین در نقش «لوسی» مشغول به کار شد او همچنین در فیلم The perks of being a wallflower خوش درخشید.زندگی شخصیاو به رقص و ورزش علاقه زیادی دارد و از بازیهای هاکی و تنیس لذت می‌برد و ماهیگیری را نیز می‌پسندد. او معمولاً وقت خود را با بازیهای رایانه‌ای و تنیس روی میز می‌گذراند. خانواده او دارای دو گربه به نام‌های دومینو و بابلز است که متعلق به او و برادرش هستند. بازیگران مورد علاقه او جانی دپ و جولیا رابرتز است.همچنین او در وبسایت رسمی خود علاقه‌اش را به کارگردانی و تهیه‌کنندگی اعلام‌کرد.


چهارشنبه 06 آذر 1392 - 18:23
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | Emma Watson - اما واتسون | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS